5 / 6

In 2007, Staer a batut moneda pe cardul co-branded cu BRD Finance

Producatorul galatean de mobila Staer, unul dintre cei mai dinamici jucatori de pe piata de profil, si-a propus pentru anul acesta un volum de vanzari de 30 de milioane de euro, pe fondul tranzactiilor realizate pe credit, in urma lansarii unui card co-branded impreuna cu BRD Finance.

In primele trei luni ale anului, compania a inregistrat vanzari realizate prin intermediu sistemului de rate BRD Finance de 10% din totalul incasarilor, iar estimarile s-au cifrat la 20% pana la sfarsitul anului.

Strategia pe termen lung a producatorului de mobila vizeaza si extinderea in afara granitelor tarii, prima tara spre care compania si-a indreptat atentia fiind Bulgaria. Concurentul sau, grupul Mobexpert, si-a dezvoltat deja aici un hipermarket, printr-o investitie de 10 milioane de euro.

Anul acesta, compania galateana a ales sa se axeze pe furnizarea de bucatarii complet utilate, sa execute dormitoare la comanda si sa faca parteneriate de distributie cu mai multe magazine de mobila din tara.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri