16 / 17

Ciprian Baranga, Epson: Romanii au ajuns la Euro datorita companiilor care activeaza pe piata romaneasca

Ciprian Baranga, Account Manager Dealers Epson Romania, spune ca ar fi mers la toate meciurile echipei nationale, unde i-a remarcat pe Mutu, Rat si Lobont

Managerul Epson considera ca Euro 2008 este cel mai tacticizat turneu, din punct de vedere al fenomenului fotbalistic si primul in care s-a inregistrat o crestere a pretului berii, ceea ce ne da speranta ca pe viitor mecanismele de piata ar putea functiona conform principiului Cerere si Oferta,

“Reflectarea unei cresteri reale a nivelului de trai, sau privind dintr-o perspectiva de business, mobilizarea departamentelor de Marketing si PR, prin intelegerea beneficiilor uriase al identificarii unui brand cu potentiali campioni. Din pacate nu am cifrele exacte, dar perceptia mea este ca cei mai multi romani au ajuns la acest campionat european datorita diferitelor companii care activeaza pe piata romaneasca”, isi explica Baranga prezenta masiva a suporterilor romani in Elvetia.

Ciprian Baranga nu crede ca angajatii romani au fost influetati de campionatul european per ansamblu, dar cu siguranta meciurile nationalei au influentat prin cresterea entuziasmului fata de viata cotidiana ( vezi scumpirea berii ) si a emulatiei in cadrul grupurilor. “Concluzionand, cred ca randamentul meu cat si al colegilor a fost influentat in sens pozitiv”, enunta Baranga.

In final, managerul de la Epson Romania spune ca nu putem cataloga faptul ca nu ne-am calificat, ca o deceptie. “Mai degraba confirmarea atingerii maturitatii sportive, fara de care nu am fi putut atinge acest prag”, crede Baranga.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri