2 / 5

In care dintre urmatoarele activitati aveti mai multa incredere?

„Consumatorii vor sa fie la curent cu planurile companiilor si asteapta solutii din partea acestora. Fie ca este vorba de promotii si oferte care ii ajuta la o mai buna planificare a bugetului, fie ca e vorba despre evolutia unui anumit sector, oamenii cauta informatii pentru a face cea mai buna alegere intr-o perioada in care resursele financiare pot deveni limitate. Astfel, publicitatea si relatiile publice, care deservesc in mare parte nevoia de informare a consumatorilor, capata tot mai multa incredere si isi dovedesc importanta intr-o perioada dominata de incertitudine”, a declarat Tereza Valcan, Managing Director al agentiei de relatii publice Civitas Global Ketchum.

In acelasi timp, si perceptia asupra celor mai afectate domenii s-a modificat, majoritatea respondentilor nominalizand, in luna ianuarie, industria auto (70%), constructiile (68%) si agricultura (67%). De remarcat este ca bancile ocupau in decembrie locul al treilea in topul companiilor afectate, in timp ce in ianuarie consumatorii le plaseaza pe locul al cincilea. Doar sectorul comunicatiilor si cel al publicitatii & PR inregistreaza o perceptie mai buna in ceea ce priveste impactul crizei asupra acestor domenii, fiind considerate segmentele cele mai stabile.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri