3 / 9

ING Asigurari de Viata

In topul preferintelor consumatorilor ING Asigurari de Viata in 2011, pe primul loc s-au situat planurile financiare pentru copii si planurile financiare cu economisire. Astfel, cele mai solicitate produse au fost Academica si Regal, fiecare dintre acestea cumuland o cota egala de 25% din totalul vanzarilor noi din 2011. In medie, pentru contractele incheiate in 2011, prima bruta anualizata a fost de 1.250 de lei pentru Academica si 1.630 de lei pentru Regal.

Regal este o polita de asigurare de viata de tip “2 in 1”, care ofera clientilor o dubla protectie: acestia pot economisi suma de bani dorita si, totodata, le pot asigura celor dragi protectia financiara in cazul in care li s-ar intampla ceva neprevazut, in timp ce Academica este o asigurare care imbina componenta de protectie financiara caracteristica oricariei asigurari de viata cu acumularea de fonduri banesti necesare sustinerii copilului. In cazul acestui produs, suma pe care o va primi copilul la majorat (toata o data sau in rente) este garantata si este protejat in cazul in care parintele decedeaza sau sufera o invaliditate permanenta, ING preluand plata primelor.

Compania a subscris in 2011 prime in valoare totala de 554,4 milioane de lei si a platit indemnizatii de 18,9 milioane de lei. Numarul total de contracte incheiate anul trecut a fost de 321.785.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri