8 / 9

BT + Centrofarm = primul card co-branded din pharma

Banca Transilvania, unul din cei mai importanti jucatori din banking-ul local, a emis pana in prezent peste un milion de carduri si are un portofoliu de 12 tipuri de carduri.

Banca Transilvania a lansat impreuna cu Centrofarm un card cu dubla marca (co-branded), sub sigla Visa, care ofera utilizatorilor o reducere de 10% la toate produsele cosmetice si de 3% la medicamentele comercializate de Centrofarm

"Din estimarile noastre, credem ca in primul an vom vinde 30.000 de carduri", a declarat directorul de retail al Bancii Transilvania, Gabriela Nistor.

Limita de creditare este stabilita in functie de scoringul aplicat pentru cardul de credit si gradul de indatorare al clientului.

Rulajul minim care trebuie efectuat este de 10% din suma utilizata, iar perioada de gratie este de pana la 55 de zile.

Pentru a intra in posesia cardului, veniturile clientului trebuie sa fie mai mari de 100 euro si sa fie obtinute pe teritoriul tarii. Noul produs se adreseaza persoanelor cu varsta cuprinsa intre 18 si 70 de ani – varsta maxima la sfarsitul perioadei de creditare.

Centrofarm este un lant de farmacii cu o experienta pe piata de peste 60 de ani. In prezent, compania cuprinde o retea de 33 de farmacii, dintre care peste 90% sunt in Bucuresti si vizeaza extinderea in alte orase din tara.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri