Retail vs. corporate la BCR, BRD si Raiffeisen
Dupa segmentul de clienti, ponderea creditelor acordate de BCR pentru companii mari (corporate) s-a mentinut la 46%, restul de 54% reprezentand imprumuturi catre populatie si firme mici si mijlocii (IMM).
Rivalul Raiffeisen Bank avea, la sfarsitul primului semestru din 2008, 2,1 milioane de clienti de retail (dintre care 120.000 IMM-uri). "Raiffeisen Bank a continuat sa-si dezvolte canale de vanzare specializate in domeniul creditelor cu garantie imobiliara, pentru serviciile Raiffeisen Exclusive, precum si o retea de consilieri dedicati sectorului IMM", explica oficialii bancii.
De asemenea, numarul clientilor pe segmentul corporativ depasea 4.400 companii mari si medii, la sfarsitul lunii iunie.
"Raiffeisen Bank si-a concentrat atentia si a structurat solutii pentru finantarea unor proiecte industriale complexe, precum si spre zona achizitiilor si a fuziunilor. Partenerii din segmentul mid-market au devenit cel mai important vector de crestere a activitattii de corporate banking", se mai arata in comunicat.
Inapoi la articol