4 / 5

Profitul grupului a crescut de cinci ori in T1

La nivel de grup, Generali a atins un nivel al profitului net de 527 milioane de euro fata de 104 milioane de euro in primele trei luni ale anului trecut. Astfel, profitul grupului este de 5 ori mai mare in primul trimestru din 2010 in comparatie cu perioada similara a anului 2009.

Grupul are o forta de vanzari de 100.000 de angajati, 70 de milioane de clienti in 68 de tari.

Dupa cota de piata de 9,40% in 2009 de la 8,85% in 2008, grupul ocupa locul 4 pe piata locala dupa Vienna Insurance Grup (29,46% cota de piata), Allianz (14,38%) si Groupama (9,92%). „Am reusit sa crestem cota de piata in 2009 in special prin Generali Asigurari, iar Ardaf, desi trece prin procesul de restructurare, a reusit sa-si mentina cota de piata”, a comentat Kovarova.

Grupul a inregistrat un nivel total al primelor brute subscrise de 20,9 miliarde de euro in crestere cu 16,2% fata de perioada similara a anului trecut. Pe segmentul de asigurari de viata, gurpul a crescut cu 25,7% in primele trei luni pana la 14,2 miliarde de euro, in timp ce sectorul de asigurari generale a stagnat, primele fiind in valoare totala de 6,7 miliarde de euro.

„Cea mai mare crestere a grupului a venit din tari precum Italia (+22,6% sau 5,3 mld. euro prime subscrise), Franta (+21,7% 5,2 mld. euro prime subscrise) si Germania (+2,4% si 4,4 mld euro prime subscrise) in primul trimestru din 2010. Cu toate acestea, si tarile din Europa Centrala si de Est si-au pastrat o pozitie solida in ciuda fluctuatiilor monedelor locale, in euro in aceasta zona cresterea a fost de 0,1% pana la 1,01 miliarde de euro”, a detaliat Kovarova.



Inapoi la articol

Setari Cookie-uri