4 / 6

EvoMag: Romanii sunt obisnuiti sa li se confirme comanda online

Mihai Patrascu (foto), director executiv al magazinului online EvoMag.ro, a achizitionat pentru prima oara pe Internet in 2004, cand a ales un monitor. “Auzisem de magazinul de la care am comandat si stiam ca au si magazin offline dar mi s-a parut mult mai usor si eficient sa-l astept acasa”.

Prima comanda a fost cu plata ramburs – principala modalitate de plata la acea vreme. “Acum incurajam cat mai mult plata online”.

“In general am achizitionat online de la magazinele de care auzisem pareri sau citisem despre ele. Foarte mult ma ajuta in decizia de cumparare si review-urile sau marturiile altor clienti pe care le caut online inainte de achizitie. In general toate magazinele online sunt serioase si doresc sa faca un business pe termen lung”, este de parere seful EvoMag.ro.

Desi in alte tari confirmarea platii online nu mai este considerat obligatoriu, romanii sunt obisnuiti sa li se confirme comanda online, spune Patrascu. “Eu personal incerc sa ma educ in a avea rabdare in finalizarea unei comenzi si a avea incredere in magazinul online de unde achizitionez”.

Procesul perfect al achizitiei si livrarii online
este sintetizat de seful EvoMag.ro in doar cateva cuvinte - Comanda online -> confirmare prin SMS -> livrare produs in 24/48 ore -> feedback client.

„Cumpar destul de multe carti si cam tot ce se poate achizitiona si plati online cu cardul. Intotdeauna atunci cand vreau sa cumpar ceva, prima varianta este cautarea produsului intr-un magazin online. Daca nu il gasesc, abia atunci, in ultima instanta, caut solutii offline. Timpul este cel mai mare dusman si atunci caut solutii in a avea cat mai mult timp. Comertul online iti salveaza foarte mult timp asa ca as cumpara numai online daca s-ar putea”, subliniaza el.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri