4 / 6

Nokia își schimbă „înfățișarea” după 60 de ani: compania are un nou logo

Gigantul Nokia, cunoscut în trecut publicului larg pentru telefoanele pe care le realiza, face o schimbare de imagine importantă după 60 de ani de existență, pentru a nu mai fi asociat cu această activitate, ci cu furnizarea de soluții mediului de business, conform unui anunț făcut înainte de Congresul Mondial al Telefoniei Mobile (MWC).

Noua identitate de brand a gigantului Nokia diferă semnificativ de imaginea cu care ne-a obișnuit de-a lungul decenilor, compania renunțând și la culoarea albastră.

Noua imagine a Nokia, ce poate fi văzută mai jos, este considerată de companie ca fiind mai modernă și mai digitală. Într-o postare pe blog, reprezentanții companiei menționează că schimbarea a fost făcută pentru a evidenția momentul în care compania se află în prezent, respectiv un moment în care Nokia este unul dintre principalii furnizori de inovație în tehnologie pentru zona de business.

”În mintea majorității, suntem în continuare un brand de telefoane mobile de succes, dar nu despre asta este Nokia”, a precizat un reprezentant al companiei pentru Bloomberg, adăugând că noul brand se concentrează foarte mult pe rețele și digitalizarea industriilor, linii de business diferite față de moștenirea companiei în zona de telefoane mobile.

Nokia și-a vândut divizia de telefoane în 2013, către Microsoft. În 2016, compania fondată de Bill Gates a vândut-o mai departe către HMD Global, care o deține și în prezent.

Sursa foto: Michael Vi / Shutterstock.com

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri