2 / 4

Cosmote in era Tsolas (I)

• Aventura lui Tsolas incepea in vara lui 2005 cand grecul, pe atunci director general al operatorului bulgar Globul, a fost numit manager general al Cosmorom. Practic, prelua conducerea unui operator cu o acoperire destul de redusa in teritoriu, pregatita pentru mult asteptatul proces de rebranding ca urmare a tranzactiei prin care operatorul grec de telefonie mobila CosmOTE ajunsese la o detinere in urma a 70% din actiunile Cosmorom.

• Relansarea. Cosmote Romania, a inceput, sub conducerea lui Tsolas, sa isi faca loc pe o piata aproape plina, grecii mizand pe tariful unic, inclus in abonamentul standard, si pe preturile mici pentru utilizatorii de cartele.

• 3G, pariul ratat. Nikolaos Tsolas spunea la lansare ca, in 2006, compania va lansa servicii de tip 3G. Aceste servicii nu sunt nici macar astazi in portofoliul Cosmote.

• Cosmote Romania inregistra, la finele anului 2005, aproape 50.000 de clienti, din care 30.000 sunt clienti noi castigati in primele trei saptamani de la lansarea sa pe piata; Cosmote Romania avea atunci 400 de angajati, numarul fiind estimat sa creasca la 600 pana la sfarsitul lunii iunie 2006.

• In martie 2006, ministrul grec al Transporturilor si Comunicatiilor, Mihailis Liapis, se intalnea la Atena cu omologul sau roman de atunci, Zsolt Nagy, pentru a discuta despre planul Cosmote de a investi 900 milioane euro, in domeniul telecomunicatiilor si IT-ului din Romania;

• 13 octombrie 2006 – Cosmote Romania pierdea, in fata RCS&RDS si Telemobil, oportunitatea de a intra pe piata 3G din Romania; RCS&RDS si Telemobil (Zapp Mobile) au castigat ultimele doua licente 3G scoase la licitatie de Inspectoratul General pentru Comunicatii si Tehnologia Informatiei (IGCTI);

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri