3 / 4

Cosmote in era Tsolas (II)

• In luna noiembrie a anului 2006, Tsolas spunea ca din investitia totala bugetata initial de 450 milioane de euro se chetuise deha aproape jumatate, iar procesul investitional urma sa constinue si in anii urmatori. Acesta a adaugat atunci ca investitiile in dezvoltarea retelei vor fi amortizate in zece ani.

• Obiectivul strategic al companiei era atunci acela de a atinge 98% acoperire a populatiei si 85% acoperire teritoriala;

• Decembrie 2006: Cosmote depasea pragul de un milion de clienti; Cosmote estima o cota de piata de 6,5% pana la sfarsitul anului, prin vocea lui Nikolaos Tsolas;

• Februarie 2007: Cosmote anunta ca este tot mai aproape de obiectivele stabilite, precum realizarea unui EBITDA pozitiv in 2008 si trecerea pe profit in 2009. Veniturile cumulate pentru anul 2006 se ridicau la 43,8 milioane euro, o crestere de peste 5 ori fata de anul 2005. Operatorul mobil incheia anul 2006 cu un numar de 1,23 milioane de clienti si o cota de piata de aproximativ 7%.

• Aprilie 2007 - Cosmote depasea pragul de doua milioane de clienti activi in Romania. Cresterea fusese obtinuta in ultimele 4 luni.

• Decembrie 2007. Tsolas anunta ca investitiile realizate in ultimii doi ani de grupul grec in filiala din Romania se ridica la 450 milioane de euro, o parte importanta a fondurilor fiind directionata catre optimizarea si extinderea retelei.

• Decembrie 2007. Romtelecom si Cosmote Romania lansau primul pachet comun adresat utilizatorilor rezidentiali si companiilor, prin care ofera o reducere de 10% din pretul abonamentului pentru serviciul de internet ClickNet si din cel pentru servicii de telefonie mobila Cosmote, achizitionate impreuna.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri