2 / 4

Scenariul Nr. 2: Vanzarea diviziei catre unul din competitorii locali

Rene Oberman, directorul executiv al Deutsche Telekom, si Timotheus Hoettges, CFO al companiei, declarau ca “o nevoie acuta a pietei britanice in momentul de fata este consolidarea”. Declaratia celor doi se dovedeste a fi destul de ambigua, intrucat nu explica, concret, ce se va intampla cu divizia din Marea Britanie.

Oficial insa, business-ul companiei in zona anglo-saxona trebuie repozitionat.

“O repozitionare a unitatii DT din Marea Britanie ar putea insemna si o restructurare a operatiunilor, mai ales in aceasta piata aglomerata; din punctul nostru de vedere, T-Mobile ar trebui sa se pregateasca de un exit”, afirma Dominik Klarmann, in prezent equity analyst la cea mai mare banca din Europa, HSBC, si fost Investor Relations Manager la Deutsche Telekom.

Totodata, acesta crede ca T-Mobile ar putea fi vanduta oricarui competitor de pe piata britanica, mai putin operatorului 3, care detine cea mai mica cota in Anglia.

In plus, Rob Goyens, de la grupul financiar belgiano-francez Dexia, nu crede ca Deutsche Telekom ar trebui sa se orienteze catre operatorul 3, pe motiv ca prioritatea companiei in momentul de fata este integrarea operatiunilor OTE, din care DT a achizitionat un pachet de 25% din actiuni anul trecut.

O asociere intre T-Mobile si O2, Vodafone sau Orange ar atrage atentia regulatorilor de telefonie mobile si, cel mai probabil, ar putea fi blocata.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri