2 / 5

Secretele renasterii Apple

Cand Steve Jobs (foto) s-a intors la conducerea Apple in 1996, acesta a marcat inceputul unei perioade cheie in dezvoltarea companiei care a ajuns un gigant IT.

Odata cu lansarea dispozitivului muzical portabil numit iPod, in 2001, Apple a inceput sa prinda un avant fantastic, astfel ca, pana la finele deceniului trecut, compania a devenit cea mai mare din industria tehnologica.

Un aspect care a influentat expansiunea brandului a fost "cultura secretului", care a crescut in perioadele dinaintea unor lansari de produse. Acest lucru a influentat pozitiv vanzarile Apple si a constituit un avantaj competitiv. In plus, modul de promovare in piata si in mass-media a contribuit la stimularea vanzarilor.

Wozniak este de parere ca un factor care a facut compania sa fie una de succes este modul in care au fost protejate dezvoltarile de noi produse si, totodata, modul in care compania s-a asigurat ca produsele respective sunt capabile sa impacteze major pietele pe care au fost lansate.

"Cred ca modul in care au fost dezvoltate noile produse, tinerea acestora in secret a fost lucrul care a facut ca Apple sa fie o companie de succes. Si, de asemenea, faptul ca Apple a creat pentru produsele sale functii pe care nu le au competitorii sai, ci functii mult mai bune. Compania nu s-a rezumat la a oferi utilizatorilor functii standard pe care oricine altcineva le-ar fi putut oferi", a declarat el.

Acesta a adaugat ca produsele bune sunt cele care vin cu ceva nou si ca, tocmai de aceea, oamenii creativi iubesc Apple.


Inapoi la articol

Setari Cookie-uri