3 / 5

Despre iPad si iPhone 4

Steve Wozniak a ramas un fan declarat al produselor Apple, iar iPad-ul nu face nici o exceptie. Compania a vandut 7,5 milioane de iPad-uri de la lansare, din aprilie 2010, si a creat o noua moda in piata, intrucat, conform analistilor, pana la finalul anului trecut, s-au vandut 20 de milioane de tablete.

Una din principalele atractii pentru Wozniak este sistemul de operare al iPad-ului: "Tableta mi se pare fantastica. Sistemul de operare, care este un subansamblu al celui Apple, este minunat. Am auzit utilizatori de iPad care, vorbind despre gadget, il numeau adorabil. Si nu am auzit acest lucru despre un PC."

Totusi, acesta considera ca iPad-ul nu este perfect si ca i-ar fi trebuit cateva functii suplimentare: lipsa unei camere video ingreuneaza activitatea utilizatorilor, care nu pot impartasi fotografiile personale cu prietenii; de asemenea, iPad-ul ar fi trebuit sa ofere, prin Bluetooth, posibilitatea de a efectua apeluri telefonice prin servicii gratuite de tipul celor furnizate de Skype.

In timp ce iPad-ul continua sa contribuie la extinderea Apple, iPhone-ul este cel care a propulsat compania dincolo de brandul iPod. Lansat pentru prima oara in 2007, iPhone-ul este o imagine iconica a companiei, la fel cum este si iPod-ul.


Inapoi la articol

Setari Cookie-uri