4 / 11

4. Netflix

Oamenii au luat in deradere ideea lui Reid Hastings de a lansa un serviciu de DVD-uri livrate pe mail in 1999. De asemenea au ras cand s-a dezbatut faptul ca streamingul video va fi viitorul. Cativa si-au exprimat indoiala cand Netflix a anuntat ca se va implica in crearea de continut original. Astazi nimeni nu mai rade.


Netflix a reinventat modul in care oamenii se uita la filme si la televizor, scotand cativa competitori din joc precum Hollywood Video si Blockbuster si fortandu-i pe altii, ca Amazon si Hulu, sa isi adapteze maniera de plata. A primit un premiu al Academiei de film pentru una dintre productiile sale originale si se lauda cu o baza de abonati de 33 de milioane - cu o crestere de 9 milioane de abonati in ultimul an si jumatate. Aceste cifre au ajutat compania sa aiba un pret de 400$ per actiune in acest an.


Sursa foto: Netflix/Shutterstock

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri