3 / 6

Vara, plimbari in Herastrau

Tereza Tranaka, managing partner al agentiei de relatii publice Oxygen PR, considera ca Bucurestiul reprezinta motorul tarii. De aceea, daca ar avea cateva zile la dispozitie pentru «a face» pe ghidul pentru rude sau prieteni, aceasta ar alege Capitala tarii.

In Bucuresti, Tranaka nu ar putea trece pe langa Centrul Istoric, Casa Poporului, zona Ateneului Roman sau Muzeul Satului fara sa prezinte aceste obiective oaspetilor ei. Vara, ea ar alege sa isi plimbe invitatii si in parcul Herastrau.

In plus, daca ar avea suficient timp, Tereza Tranaka si-ar duce prietenii sau partenerii de afaceri in Delta si la munte, deoarece "frumusetile naturale ale Romaniei sunt intr-adevar un lucru cu care ne putem mandri", dupa cum spune ea.

"As arata invitatilor mei cateva din obiectivele principale ale Bucurestiului, dar si din locurile frumoase frecventate de romani, tocmai pentru a le oferi acestora un «local flavor» cat mai autentic. Iar pentru ca le-as arata orasul prin ochii mei, am convingerea ca le va placea", afirma Tranaka.

Ei se intampla foarte des sa intre in rolul unui ghid, in special pentru prieteni si parteneri de afaceri. "Este un lucru pe care-l fac cu placere, intrucat imi doresc ca oamenii sa plece cu o impresie pozitiva, sa impartaseasca propriile experiente si altora si sa se reintoarca."

Vezi in slide-ul urmator ce manager a lucrat ca ghid de turism.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri