3 / 9

Topul preferintelor pe regiuni

Gucci a obtinut distinctia suprema dar, studiul scoate in evidenta diversitatea in ceea ce priveste preferintele consumatorilor din diferitele regiuni ale globului. De exemplu, daca nu ar fi luate in considerare preturile, 2 din 5 chinezi ar alege Chanel, in timp ce 38% dintre rusi ar opta pentru Christian Dior. Pe de alta parte, prima alegere a pretentiosilor japonezi o constituie Hermes, iar 2 din 5 filipinezi sunt mai interesati de Louis Vuitton, decat de Giorgio Armani, Calvin Klein si YSL, marci care insa se claseaza in top in randul consumatorilor din America Latina.

America de Nord este regiunea cel mai putin interesata de marcile de lux, 35% dintre intervievati declarand ca, indiferent cat de multi bani ar avea, nu si-ar cumpara niciodata produse de lux. Topul tarilor care nu apreciaza marcile de lux este condus insa de Norvegia (43%) si Danemarca (37%).

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri