4 / 9

Consumatorii reali ai brandurilor de lux (I)

La nivel global, 1 din 5 consumatori cumpara in mod frecvent produse ale marcilor de prestigiu. Momentan, 31% dintre consumatorii din Emiratele Arabe Unite si Hong Kong declara ca prefera marca Gucci, cele doua regiuni fiind, de altfel recunoscute drept adevarate paradisuri pentru cumparaturile de lux. Acest aspect se explica, in principal, prin pozitionarea geografica extrem de favorabila. Astfel, Dubai-ul atrage elita consumatorilor de lux din Arabia Saudita, iar Hong Kong-ul, pe noii milionari din China.

“In aceste tari, cumparaturile reprezinta, intr-adevar, un mod de viata, produsele de lux devenind veritabile must-have-uri, chiar daca este vorba de un simplu breloc de chei”, continua Dodd. “Cererea pentru astfel de marci exclusiviste este in continua crestere, mai ales in tarile emergente, unde oamenii sunt dispusi sa plateasca preturi exorbitante doar pentru a fi in pas cu moda”.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri