2 / 6

Efectele crizei

Ca urmare a starii actuale a economiei, managerii agentiilor care organizeaza nunti sunt nevoiti sa scada preturile si sa lucreze cu marje de profit mai mici, de 10 pana la 30%.

“Un alt efect al crizei, pe care nu l-am mai intalnit niciodata in noua ani de activitate, este faptul ca oamenii nu mai vin din timp sa-si programeze nunta, ci asteapta pana un in ultimul moment, o consecinta a nesigurantei lor in ceea ce priveste nivelul veniturilor viitoare”, declara Tiberiu Kulin.

In acelasi timp, tendinta clientilor este de a renunta sau de a fi mai reticenti in a opta pentru serviciile care nu sunt obligatorii, care sunt considerate de lux. Mai mult, Tiberiu Kulin a observat ca s-a micsorat numarul de invitati, dar si invitatii care participa in cele din urma la nunta, ajungand chiar la o pondere de 30-40% dintre invitatii siguri, fata de 20%, in 2007.

“Astazi, nuntile scad ca numar de participanti, mirii se rezuma la strictul necesar (mancare, bautura, muzica) in detrimentul decoratiunilor, aranjamentelor florale, al unei limuzine sau al unui foc de artificii”, adauga Andreea Sacher(foto).

A scazut, de asemenea, si numarul evenimentelor si se intalnesc tot mai multe cazuri de clienti care isi anuleaza nuntile, Tiberiu Kulin observand ca ponderea a ajuns la 10% din cei care si-au planuit nuntile in vara sau toamna anului trecut.

El considera ca acest aspect reprezinta o consecinta directa a cresterii cursului euro-leu, astfel ca cei care si-au planuit nuntile se vad pusi in fata unor preturi mult mai mari atunci cand se face conversia euro-leu decat cele pe care le anticipasera.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri