3 / 6

“Daca in 2000 aveam un client pe saptamana, acum avem 7-8"

Cu toate acestea, interesul romanilor pentru servicii oferite de agentiile care organizeaza nunti a crescut simtitor in ultimii ani.

“Daca in 2000, atunci cand am demarat afacerea, aveam un client pe saptamana, acum primim in medie 7-8 solicitari”, declara managerul agentiei Chic Mariage.

In plus, el considera ca dezvoltarea acestui segment de piata se reflecta si in cresterea numarului de jucatori din piata. Astfel, daca in 2001 existau in Bucuresti doar cateva agentii, in prezent numarul lor a crescut la aproximativ 400.

“In timp, romanii au devenit extrem de receptivi, dovada fiind ca pe piata au aparut foarte multe agentii de gen mai ales in ultimii doi ani. Daca la inceput credeau ca aceste agentii practica adaosuri si comisioane foarte mari si le priveau cu neincredere, cu timpul au inteles ca in fond pot economisi nu numai timp, ci chiar si bani apeland la agentii”, adauga Andreea Sacher.

In ultimul timp, restaurantele incep sa concureze agentiile pentru ca ofera un pachet tot mai larg de servicii. Asadar, Tiberiu Kulin identifica doua categorii de clienti: cei care stiu exact ce vor pentru nunta lor, au o idee clar conturata si apeleaza in consecinta la serviciile unei agentii, si clientii care accepta ceea ce li se ofera.

Totodata, a observat ca, in Bucuresti, aproximativ 80% dintre cei care isi organizeaza nunti apeleaza la agentii si restaurante, in timp ce 20% prefera sa-si organizeze nunta pe cont propriu.

In plus, Andreea Sacher considera ca interesul romanilor este influentat de accesul la informatii din strainatate, de pe Internet sau de vizite in alte tari, ce le-au format gustul pentru evenimente bine puse la punct, particularizate si rapide din punctul de vedere al organizarii.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri