4 / 6

Cresteri de 20% in viitor

Pentru viitorul magazinelor specializate si al celor de delicatese, Sebastian Soltan se asteapta la o evolutie pozitiva in continuare, cu cifre de afacere in crestere, intre 5 si 20 procente de la un an la altul, in functie de politicile comerciale aplicate si managementului fiecarei companii.

“Strict referindu-ne la nisa de piata pe care activam, a produselor fabricate pe baza de ulei de masline, vom avea categoric cresteri de doua cifre de la an la an”, declara proprietara Oliviers&CO.

In plus, in anul in care majoritatea antreprenorilor stau in expectativa, blocand investitiile, magazinele care comercializeaza delicatese culinare planuiesc extinderea afacerilor.

“Pana la sfarsitul acestui an dorim sa finalizam conceptul Gourmandise Traiteur, care include, pe langa magazin, un mic restaurant si o retea de distributie”, marturiseste Sebastian Soltan.

Acelasi trend va fi urmat si de Oliviers&CO, care intentioneaza sa deschida cel putin un magazin nou si sa-si imbogateasca gama de produse oferite.

Mai mult decat atat, jucatorii de pe piata identifica noi oportunitati, asociindu-se cu alte segmente ale industriei de lux precum cel al hotelurilor, spa-urilor si restaurantelor.

Anul acesta a avut loc o asociere intre Le Manoir, care detine franciza Comtesse du Barry in Romania, si Luxten Lighting. Noua societate se numeste Le Manoir Gastronomie si va detine si administra magazinul Comtesse du Barry din Bucuresti, activitatea de import de vinuri si hotelul de 5 stele Lux Garden din Azuga.

Noua societate se vrea a fi o referinta in domeniul luxului pe partea de gastronomie, vinuri si hoteluri.
De asemenea, Cristian Preotu declara ca anul acesta incepe constructia unui centru spa de 1.000 de metri patrati in colaborare cu o marca celebra de cosmetice frantuzesti.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri