2 / 4

Investitia in club: 100.000 euro

Cei trei parteneri au ales stilul britanic pentru club, iar conceptul poate fi observat in detaliile de decor, componentele meniului si muzica interpretata live de trupa.

Principalii concurenti identificati pe acest segment de piata sunt Music Club si Coyote Caffe, cluburi in care se canta, de asemenea, muzica live, insa Fraser considera ca principalul avantaj al clubului sau este impartirea pe trei niveluri si departajarea clara a zonelor de club, bar si karaoke, astfel ca cei care ii trec pragul pot alege intre aceste modalitati de petrecere a timpului.

Investitia totala in amenajarea spatiului, decor, instrumente si personal a ajuns la valoarea de 100.000 de euro si a fost suportata de 11 investitori, fiecare contribuind cu ponderi diferite din suma, iar obiectivul lor este acela de a-si recupera investitia intr-o perioada de un an.

“Totul era in mare parte aici, asa ca a trebuit sa ne ocupam de amenajarea spatiului si, cel mai important, de sistemul de sunet, pe care l-am inchiriat cu 1.200 euro pe luna”, adauga Fraser.

Desi nu au investit in promovarea localului, lansarea fiind anuntata doar in 24Fun si pe Facebook, cei trei parteneri au deja feedback pozitiv din partea clientilor, iar dupa ce business-ul va deveni profitabil planuiesc sa investeasca mai mult in activitati si campanii de promovare. Pana atunci mizeaza insa pe faptul ca cei care au venit o data se reintorc si isi aduc si prietenii.


Inapoi la articol

Setari Cookie-uri