3 / 5

Solutii de criza

Odata cu bugetele scazute ale companiilor, cluburile, restaurantele si cafenelele s-au vazut nevoite sa se adapteze pentru a-si pastra clientii.

La Club Player schimbarea majora vine din amenajarea clubului in sectoare, pentru a facilita solicitantilor reducerea bugetului. Astfel, pentru petreceri cu un numar mai redus de persoane, pentru care nu este avantajoasa inchirierea intregului club, localul asigura in serile de club atmosfera dorita.

“In plus, daca anul trecut pretul pentru o persoana era fix pentru open bar si open food si nu se acceptau compromisuri, in acest an am facut rabat si am acceptat ca firmele sa vina cu propriii furnizori de catering”, adauga Anca Dinut (foto).

De asemenea, a primit solicitari de limitare a open bar-ului pana la o anumita ora sau suma, la care s-au adaptat pentru a nu pierde clientii respectivi.

La Radisson Blu, Adrian Adam declara ca nu au schimbat mult pe partea de organizare, insa au diversificat oferta de meniuri, decoratiuni, programe artistice si cadouri, iar cei de la Hard Rock au revizuit planul de marketing, au organizat mai multe evenimente (concerte live, karaoke) si au mizat pe promotii speciale pentru produsele din Rock Shop.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri