4 / 9

Vodafone - “Nunta”

Dupa ce a finalizat investitiile pentru dezvoltarea retelei, care ii permiteau sa ofere servicii mobile rapide de transfer de date, cu acoperire nationala, Vodafone trebuia sa-si comunice “upgrade-ul”.

Campania, care s-a desfasurat in perioada 28 aprilie – 30 mai 2010, urma sa comunice imbunatatirile tehnologice ale retelei, pe o piata de telecom unde comunicarea se axa pe promotii, oferte, sms-uri, minute si planuri tarifare.

Agentia de publicitate McCann Erickson, care gestioneaza contul Vodafone, a construit campania in jurul unui cuplu real, Florentina si Valentin, care isi doreau sa se casatoreasca in varful muntelui, la Balea Lac, dar sa isi aiba totodata familia si prietenii aproape. Vodafone si-a oferit serviciile 3G, prin care nunta a putut fi transmisa in direct de la Balea Lac in Galati si Bucuresti. Un documentar al nuntii a fost transformat in spotul TV al campaniei. Alte canale folosite au fost social media (blog, Facebook, Twitter), presa si outdoor.

“Cea mai inspirata alegere a campaniei a fost transformarea unui mesaj complicat, din sfera avantajelor tehnologice, intr-o poveste emotionanta, dedicata publicului larg, prin utilizarea unei situatii concrete si familiare ca baza pentru exemplificarea modului in care serviciile si produsele Vodafone pot satisface nevoile de comunicare ale clientilor sai”, a declarat un reprezentant al agentiei McCann Erickson.

Rezultatele campaniei s-au tradus printr-o crestere a indicatorilor de brand, pozitionand Vodafone ca operatorul telecom de incredere, care vine in ajutorul clientilor prin oferirea de solutii de comunicare, potrivit agentiei.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri