TOP 12 companii cu cele mai mari cheltuieli de publicitate in 2013
Cei mai mari advertiseri din America au cheltuit suma record de 109 miliarde dolari pentru publicitate, in 2013. Ad Age relateaza, pe baza celor mai recente studii de piata, ca investitiile in publicitate ale primilor 100 de advertiseri din America au crescut cu 4,4% anul trecut, un numar sustinut de o crestere a cheltuielilor cu 26% in industria de tehnologie. Cei doi castigatori ai grupului au fost Expedia si Microsoft, care au crescut cheltuielile cu publicitatea cu 30%, respectiv 61%. Ca si anul trecut, Procter & Gamble a fost cheltuitor de top, bugetul companiei fiind putin sub 5 miliarde in 2013, potrivit Business Insider.
• 28 Iunie 2014 • Media & Pub












11. Walt Disney
10. Fiat Chrysler
9. Toyota
8. American Express
7. L'Oreal
6. Verizon
5. Ford
4. Comcast
3. General Motors
2. AT&T
1. Procter & Gamble
12.JPMorgan Chase
Compania Walt Disney a cheltuit 1,96 miliarde dolari pentru publicitate, avand o crestere de 4,5% fata de anul 2012.
TV: 524 milioane dolari
Reviste: 113 milioane dolari
Ziare: 23 milioane dolari
Internet: 140 milioane dolari
Altele: 1.1 miliarde dolari
Sursa foto: Walt Disney World/Facebook
Compania Fiat Chrysler a cheltuit 1,97 miliarde dolari pentru publicitate, avand o crestere 1.4% fata de anul 2012.
TV: 900 milioane dolari
Reviste: 71 milioane dolari
Ziare: 10 milioane dolari
Internet: 110 milioane dolari
Altele: 808 milioane dolari
Sursa foto: Captura foto Chryseler.com
Compania Toyota a cheltuit 2,09 miliarde pentru publicitate, avand o crestere de 4,1% fata de anul 2012.
TV: 959 milioane dolari
Reviste: 152 milioane dolari
Ziare: 13 milioane dolari
Internet: 112 milioane dolari
Altele: 815 milioane dolari
Sursa foto: Captura Toyota.com
Compania American Express a cheltuit 2,19 miliarde dolari pentru publicitate, avand cresteri de 5,7% fata de anul 2012.
TV: 124 milioane dolari
Reviste: 11 milioane dolari
Ziare: 13 milioane dolari
Internet: 129 milioane dolari
Altele: 1.9 miliarde dolari
Sursa foto: American Express/Twitter
Compania L'Oreal a cheltuit 2,34 miliarde dolari pentru publicitate, avand op crestere de 4,3% fata de anul 2012.
TV: 662 milioane dolari
Reviste: 873 milioane dolari
Ziare: 45 milioane dolari
Internet: 23 milioane dolari
Altele: 730 milioane dolari
Sursa foto: L'Oreal Paris/Facebook
Compania Verizon a cheltuit 2,44 miliarde dolari, avand o crestere de 2,4% fata de anul 2012.
TV: 811 milioane dolari
Reviste: 26 milioane dolari
Ziare: 72 milioane dolari
Internet: 201 milioane dolari
Altele: 1.2 miliarde dolari
Sursa foto: Captura Verizon Wireless "Test Man Launch"
Compania Ford a cheltuit 2.56 miliarde dolari pentru publicitate, avand cresteri de 12,4% fata de anul 2012.
TV: 797 milioane dolari
Reviste: 128 milioane dolari
Ziare: 13 milioane dolari
Internet: 139 milioane dolari
Altele: 1,4 miliarde dolari
Sursa foto: Ford Motor Company/Facebook
Compania Comcast a cheltuit 3,08 miliarde dolari pentru publicitate, avand cresteri de 3,1% fata de anul 2012.
TV: 901 milioane dolari
Reviste: 97 milioane dolari
Ziare: 84 milioane dolari
Internet: 311 milioane dolari
Altele: 1,4 miliarde dolari
Sursa foto: Captura Comcast.com
Compania General Motors a avut cheltuieli de 2.15 miliarde dolari, avand cresteri de 2,7% fata de anul 2012.
TV: 1,3 miliarde dolari
Reviste: 185 milioane dolari
Ziare: 143 milioane dolari
Internet: 176 milioane dolari
Altele: 1,3 miliarde dolari
Sursa foto: Chevrolet/Youtube
Compania AT&T a cheltuit 2,91 miliarde dolari, avand cresteri de 12,3% fata de anul 2012.
TV: 1,4 miliarde dolari
Reviste: 90 milioane dolari
Ziare: 142 milioane dolari
Internet: 245 milioane dolari
Altele: 1,4 miliarde dolari
Sursa foto: Captura AT&T/Youtube
Compania Procter & Gamble a cheltuit 5 miliarde dolari pentru publicitate, avand cresteri de 3,3% fata de anul 2012.
TV: 1,9 miliarde dolari
Reviste: 1,1 miliarde dolari
Ziare: 280 milioane dolari
Internet: 234 milioane dolari
Altele: 1,5 miliarde dolari
Sursa foto: Procter & Gamble/Youtube
Compania JPMorgan Chase a cheltuit 1,88 miliarde dolari pentru publicitate, avand o crestere de 10% fata de 2012.
TV: 225 milioane dolari
Reviste: 47 milioane dolari
Ziare: 18 milioane dolari
Internet: 59 milioane dolari
Altele: 1.48 miliarde dolari
Sursa foto: Captura JPMorgan Chase.com
Te-ar putea interesa si: