2 / 5

La mare cautare in agentii: inginerii de hardware

Internetul lucrurilor este un concept tot mai des folosit printre publicitari. Acest vast "domeniu" include device-urile de tip wearables, masinile conectate si device-urile inteligente pentru casa.


Potrivit unui infografic care poate fi consultat pe The Drum, Internetul lucrurilor va avea o crestere de 283% in 2015, ajungand la circa 4,9 miliarde de "lucruri" conectate care vor fi folosite, cu o crestere la 25 de miliarde pana in 2020. Companiile vor cheltui 40 de miliarde de dolari pentru designul, implementarea si operarea Internetului lucrurilor in 2015.

Rolul inginerilor de hardware in agentii


Acest domeniu devine din ce in ce mai important pentru agentii, care vor cauta sa angajeze programatori de software care se pricep si la ingineria hardware. Agentiile mici care sunt in crestere deja planuiesc sa angajeze ingineri de software pentru dezvoltare, design de produs si printare 3D. Acesta ramane insa un "micro trend", care abia incepe sa se contureze in lumea agentiilor.


Mai precis, trendul se refera la contopirea dintre lumea digitala si cea fizica. Astfel, rolul inginerilor hardware in agentii va fi acela de a realiza prototipuri pentru produse, astfel incat o idee creativa sa prinda si o forma fizica.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri