3 / 12

Publicitatea in toalete

"Give piss a chance", suna sloganul cu care ne-am obisnuit in toaletele restaurantelor, cluburilor si McDonald's-urilor. Jurnalistul Mircea Toma infiinta, la sfarsitul mileniului trecut, agentia de publicitate OOPS Media, care a adus din Occident modelul de publicitate in toalete. Originalitatea acestei modalitati de publicitate, raportul pret / impact, targetarea exacta pe tip de consumator, lipsa altor stimuli vizuali, libertate extinsa de exprimare a mesajelor, toate conduc la orientarea clientilor in proportie din ce in ce mai importanta catre suporturile publicitare din toalete, este de parere Cristian Dragan, director executiv al OOPS Media. Publicitatea in toalete nu se lovetse decat de mentalitatile unora dintre clienti, care considera ca spatiul nu este potrivit pentru promovarea brandului lor. Cu o investitie initiala moderata, OOPS Media a reusit sa isi dubleze cifra de afaceri anual. Clientii provin din domenii ca: pharma, telecomunicatii, producatori de telefoane mobile, auto, bauturi, mass-media. Costul expunerii unui poster in panoul din toaleta este de 30 de euro/luna. Potrivit unui studiu comandat de OOPS Media, 80% din clientii restaurantelor retin mesajele expuse in toalete.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri