11 / 12

Publicitatea in aeroporturi

Sala de asteptare dintr-un aeroport poate deveni locul in care ne petrecem cateva ore, asteptand si analizand fiecare coltisor al incaperii, de la panourile electrice pana la cele publicitare. Avantajele publicitatii in aeroporturi constau, in primul rand, in diversitatea publicului-tinta si a timpului pe care acest public il petrece in aeroport (in medie o ora de fiecare pasager). In tot acest timp, calatorii consuma mesajele publicitare expuse sub diferite forme. Dasson este firma care detine si administreaza spatiul publicitar din Aeroportul International Bucuresti Baneasa-Aurel Vlaicu. Clientii companiei se sunt reprezentanti ai diferitelor tipuri de industrii. Publicul-tinta al clientilor nostri este format din oamenii de afaceri (deoarece pe acest aeroport opereaza aviatia executive - oameni de afaceri, guvern, presedintie,VIP-uri, avioane particulare), clasa medie care zboara de pe acest aeroport, romanii care se intorc din strainatate si, bineinteles, cetatenii straini care vin in Romania in general pentru diferite oportunitati de afaceri" a spus Dan Mihai Ene, CEO Dasson. Preturile la publicitatea in aeroport variaza intre 100 euro/luna caseta luminoasa in aerogara, pana la 3500 euro/luna caseta luminoasa de 40mp.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri