4 / 12

Publicitatea pe biciclete

Mersul pe bicicleta e sanatos. Iar cu un mic panou publicitar atasat, poate deveni lucrativ si de efect. Avantajul bicicletelor este ca pot patrunde si in zone unde accesul masinilor este restrictionat, cum ar fi parcurile si trotuarele aglomerate. Bicicletele publicitare pot stationa in fata unei cafenele sau unui magazin, ba chiar in mijlocul unei intersectii din centrul Bucurestiului la o ora de varf, caz in care mesajul este vazut de zeci de mii de oameni in cateva minute. Un alt avantaj il constituie costurile accesibile pentru acest tip de publicitate. "Pentru o bicicleta tariful este de 10 Euro pe ora si poate ajunge la 8 euro pe ora pentru campanii de 20 de zile lucratoare, 8 ore pe zi", ne-a declarat Dinu Iftode, director al firmei Promobikes, care se ocupa cu acest tip de business. Un dezavantaj al acestui tip de publicitate este lipsa pistelor pentru biciclisti in majoritatea oraselor din tara, lucru care ar usura considerabil munca angajatilor. Publicitatea pe biciclete se adreseaza firmelor mari din diferite domenii, ca varianta alternativa de promovare, dar si firmelor mici si medii, care aloca bugete reduse pentru publicitate si care solicita campanii de scurta durata. Publicitatea pe biciclete tinteste persoanele active cu varste cuprinse intre 18-50 ani,din mediul urban,care frecventeaza zonele aglomerate in ore de varf. Potrivit lui Dinu Iftode, acest tip de business are o marja de profit de 35-40%, iar investitia initiala se poate situa intre 1000 euro si 5000 euro pentru cinci biciclete, amortizandu-se chiar si in primele trei luni de activitate. Suma difera in functie de cat se investeste in reclama.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri