5 / 12

Publicitatea aeriana

Un prim avantaj al publicitatii aeriene ar fi acela ca atrage atentia mult mai repede decat orice alt material publicitar. In plus, ramane in campul de interes cu pana la 60 de secunde mai mult decat orice alt tip de publicitate, datorita cadrului atipic si atractiv in care este prezentat, sustin specialistii. Compania Regional Air Services ofera, pe langa zboruri de agrement,servicii operationale si scoala de zbor, publicitate aeriana prin: tractare de bannere cu avionul, lestari de fluturasi inscriptionati, lansari de parasutisti pentru activitati de promovare. Clientii predilecti ai acestui tip de publicitate sunt firme mari, companii multinationale, institutii bancare, firme agro-alimentare, imobiliare, cazinouri. "Clientii nostri aleg sa-i informeze pe cei care sunt turisti si au mai mult timp liber la dipozitie pentru a le vedea mesajul, cei pe care nu-i deranjeaza sa fie disturbati de zgomotul unui avion care tracteaza un banner sau care le arunca materiale publicitare", a declarat Elena Lepadatu, director de Marketing si Publicitate al companiei. Cat priveste eficacitatea publicitatii aeriene, noua din zece potentiali clienti receptioneaza corespunzator mesajul transmis printr-un asemenea tip de publicitate si opt din zece clienti cumpara produsul. Costurile variaza intre 270 si 350 de euro pe ora, pentru tractare de bannere si intre 275 si 375 de euro pe ora, pentru lestari de fluturasi inscriptionati.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri