4 / 9

'Criza financiara poate fi “o curatenie de primavara” pentru online'

La finalul unei crize financiare companiile pregatite cel mai bine din punct de vedere profesional au numai de castigat, crede Petra Hoyos, CEO al agentiei Scala JWT Romania.

“Companiile mici, care s-au ridicat numai pe baza creditelor bancare obtinute vor trebui sa fie foarte atente cu cheltuielile programate, fiind obligate sa lucreze mult mai bine din punct de vedete al eficientei si profesionalismului. Va fi «o curatenie de primavara», intrucat vor disparea acele companii care nu si-au cladit afaceri solide, ci pur si simplu s-au jucat cu banii altora. Cred ca o asemenea situatie e sanatoasa pentru piata, si sper ca cei care au de tras niste concluzii sa o faca”, afirma Hoyos.

La randul sau, Claudiu Gamulescu (foto) crede ca un efect pe termen mediu ar putea fi o reasezare a pietei dupa criterii de eficienta, in timp ce un efect pe termen lung, negativ, ar consta in intarzierea investitiilor in zona Europei de Est, care sa favorizeze dezvoltarea continua.

Pe de alta parte, Orlando Nicoara crede ca “furtuna economica” ar putea aduce in online-ul romanesc o reducere a bugetelor sau chiar anularea lor, restructurari de activitati, urmarirea mai atenta a costurilor si chiar inchideri de site-uri.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri