8 / 9

Crestere de doua cifre pentru publicitatea online, in ciuda crizei financiare

Cu toate ca vorbesc de un ritm de crestere mai putin alert al sectorului de publicitate online, pentru 2009, jucatorii de pe aceasta piata preconizeaza o crestere de pana la 50% a industriei.

“Daca criza financiara va continua sau nu, online-ul romanesc va creste cu cel putin 50%, ajungand la un minim de 20 mil. Euro”, crede Claudiu Gamulescu.

La randul lor, Mihai Seceleanu si Cristi Parvan anticipeaza o crestere a pietei de publicitate online curpinsa intre 30 si 40%.

Piata locala de publicitate online s-ar putea situa anul acesta la o valoare cuprinsa intre 14 si 18 mil. euro, acest segment putand atinge o pondere de 3% din piata totala de publicitate din Romania. In topul celor mai atractive trei industrii pe Internet se situeaza, potrivit oficialilor agentiilor de publicitate, domeniile financiar/banci, auto si telecomunicatii.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri