3 / 9

Parvan, Zed Digital: Monitorizarea, o unealta utila, nu un subiect de dezbatere

In opinia lui Cristi Parvan, Interactive Media Director al Zed Digital, parte a agentiei Zenith Media, renuntarea la auditarea Trafic.ro reprezinta un demers pentru consolidarea reperului unic in ceea ce priveste piata de publicitate.

“Nu exista avantaj direct din renuntarea la un set de date dar exista cateva avantaje indirecte: in primul rand reafirmarea pe piata a faptului ca siteurile acestor playeri folosesc deja SATI, in al doilea rand imaginea de trandsetteri pentru ca aceasta miscare va grabi cu siguranta procesul de includere in studiu sati a siteurile cu oferta de publicitate care aveau ezitari”, afirma Parvan.

De asemenea, acesta considera ca, din punctul de vedere al achizitiei de publicitate pe site-uri, cel mai bun sistem de masurare este cel recunoscut reciproc de jucatori, cel mai transparent pentru utilizatori si cel care poate raspunde unor cereri ale pietii.

“Din acest punct de vedere in mod evident SATI este furnizorul de monitorizari pentru piata de publicitate online. Din punct de vedere al ownerilor de site-uri trafic.ro ramane probabil un instrument de analiza important atata timp cat e folosit de aproape 50.000 de siteuri”, spune Cristi Parvan.

In ceea ce priveste implicatiile acestei decizii asupra pietei online din Romania, reprezentantul Zed Digital vede doar o grabire a procesului de includere a site-urilor cu oferta de publicitate in SATI.

“Existenta reperului unic, a metodologiei comune, a demograficelor pentru site-urile incluse si a folosirii tool-urilor de planificare pentru majoritatea site-urilor cu oferte de publicitate va profesionaliza achizitia si vanzarea de spatiu publicitar pe site-uri, facand din monitorizarea site-urilor un tool util si nu un subiect de dezbatere”, conchide Parvan.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri