3 / 4

'Vom continua sa fim unul din cei mai mari spenderi pe online'

Una dintre componentele importante ale strategiei Orange in 2010 ramane online-ul. In luna decembrie, orange.ro a depasit 1 milion de vizitatori, iar numarul celor care au cumparat fata de simplii vizitatori a crescut cu peste 50%.

“Nu privim online-ul numai din prisma vanzarilor”, explica Andreea Belenes (foto), online division manager la Orange Romania. “E adevarat ca a fost un focus foarte mare la inceput pe asta, dar acum incercam sa atingem si alte zone. Credem ca din ce in ce mai multi oameni vor veni online in primul rand sa caute informatii si dupa aceea sa ia decizia de cumparare, fie ca finalizeaza cumparaturile online fie ca merg intr-un magazin”.

Clientii isi doresc sa poata face online comparatii intre oferte, atat cele ale Orange, cat si cele ale concurentei, si sa vada ce parere au alti utilizatori despre produse si servicii – recenziile si comparatiile fiind doua tendinte de baza ale comportamentului online.

Compania va continua sa investeasca in publicitatea online pentru a-si creste traficul pe site. “Categoric vom continua sa fim unul din cei mai mari spenderi pe online, tocmai in ideea de a atrage trafic, insa in ceea ce priveste publicitatea sunt foarte multe lucruri de facut – nu este vorba numai de buget, ci si despre cum il folosesti, cum monitorizezi ce se intampla, cum decizi ceea ce urmeaza sa faci in continuare".

"Ideea este sa investim la fel de mult sau chiar mai mult decat anul trecut in online, dar cu rezultate mai bune. Adica pentru aceiasi bani sa obtinem rezultate mai bune, sa fim mai eficienti. Asta ne dorim ”, spune Andreea Belenes.

La nivel de grup, targetul France Telecom, care detine Orange Romania, este ca pana in 2012 aproximativ 20% din veniturile la nivel global sa fie generate de online. Anul trecut, operatorul a investit in jur de 200.000 de euro pentru refacerea magazinului online.

Orange colaboreaza cu agentia Senior Interactive pentru dezvoltarea si gestionarea magazinului online, cumpara spatiu publicitar prin Initiative, iar pe partea de creatie colaboreaza cu Publicis Romania.

A contribuit: Cristina Negraru

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri