3 / 6

Calitate scazuta a serviciilor oferite clientiilor

La o polita de asigurare ieftina calitatea serviciilor oferite de compania de asigurari la care se incheie polita este posibil sa nu se ridice la nivelul asteptarilor clientilor, aceasta fiind direct proportionala cu pretul platit pentru serviciile respective.

Exista diferente intre companii de asigurari, intre capacitatea lor de reactie si implicit, cu privire la modul in care acestea se ocupa de problemele clientilor. In general consumatorii sunt dispusi sa plateasca mai mult pentru servicii mai bune.

Primele de asigurare in cazul asigurarilor de locuinta variaza intre 70 de euro/an si, in functie de riscurile asigurate, pot ajunge la peste 200 euro/an (Calculul a fost efectuat pentru un apartament construit dupa 1977 estimat la o valoare de 70.000 euro).

"Majoritatea politelor de asigurare a locuintei asigura si bunurile din casa. Sunt asiguratori care acorda gratuit aceasta acoperire pentru riscurile minime in limita unui procent din suma asigurata a locuintei , dar pentru politele de asigurare a locuintei mai complexe, bunurile se pot asigura la valoarea reala a acestora iar prima de asigurare se situeaza intre 15 euro/an si 50 euro/an, pentru o valoare a bunurilor din locuinta de 15.000 euro", spune Catalin Ardeleanu.

In cazul asigurarilor de viata, cele ieftine pornesc de la 200 de lei si ajung pana la 600 lei anual. Cele scumpe de la 2000 de lei pana la cateva mii de euro pe an.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri