4 / 6

Reparatia sa nu fie realizata cu piese originale

Pentru a plati daune mai mici, la prime reduse incasate, companiile de asigurari solicita uneori service-urilor auto, sa foloseasca piese care nu sunt omologate de RAR, sunt vechi sau la mana a doua, iar proprietarii autovehiculelor nu sunt instiintati de ce se intampla cu autovehiculele lor, care sunt astfel implicit devalorizate.

Multe companii de asigurari s-au aruncat in razboiul preturilor practicat acum pe piata de asigurari auto, desi limitele de despagubire au crescut incepand cu 1 ianuarie 2012. De aici si conflictele dintre reprezentantii service-urilor auto si cei ai companiilor de asigurari.

"Sunt foarte multi factori care pot influenta prima de asigurare, de la vechimea masinii, marca acesteia, felul autovehiculului si pana la riscurile ce se doresc a fi incluse pe polita de asigurare. Primele de asigurare pot varia intre sute de euro si chiar si zeci de mii de euro. Luand ca si exemplu un Volkswagen Passat, fabricat in 2008 si asigurat la o suma de 10.000 euro, prima de asigurare, fara fransize, se poate situa intre 500 euro/an pentru riscurile minime si 1.300 euro/an pentru o asigurare pe care sunt incluse toate riscurile", adauga reprezentantul Safety Broker.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri