3 / 4

Efectele crizei. Estimari pentru 2009

“In general, acest tip de evenimente sunt organizate de companii mari care isi promoveaza imaginea, produsele sau serviciile. Anul acesta, bugetele dedicate acestui tip de actiuni sunt probabil restranse din cauza contextului economic nefavorabil pe care il traversam”, explica Fugaciu.

In ceea ce priveste asigurarile pentru operele de arta, in primul trimestru din anul 2009, Generali a participat la asigurarea unor obiective deja fixate pe agendele culturale ale anumitor institutii locale. Ca o comparatie cu perioada anterioara a anului trecut, Varsani mentioneaza ca nu mai exista initiative locale sponsorizate, care ar fi putut creste potentialul acestui sector.

“Suntem optimisti in ceea ce priveste viitorul acestor asigurari in Romania si credem cu convingere ca aceasta situatie economica afecteaza viata cotidiana, dar este si o etapa care ne va aduce tot mai aproape de aprecierea valorilor reale ale umanitatii, precum arta si cultura”, concluzioneaza Varsani.






Inapoi la articol

Setari Cookie-uri