3 / 4

Cum sa iti protejezi contul de Internet Banking de hackeri?

Atacurile de tip phishing constau in transmiterea de mesaje electronice de hackeri catre diferiti utilizatori de e-mail, prin care li se solicita date personale pentru identificarea contului bancar. Mesajele sunt transmise ca si cum ar veni din partea unei institutii financiar-bancare, iar prin intermediul acestora se solicita accesarea unui site cu design similar cu cel al serviciului de Internet Banking al institutiei de credit, in scopul completarii datelor cu caracter personal (user si parola de Internet Banking, PIN, numar de card, data expirarii cardului).

Clientii institutiilor de credit trrebuie sa stie ca banca nu transmite niciodata, prin e-mail, solicitari legate de aplicatia de Internet Banking si nici nu solicita accesarea anumitor link-uri sau completarea si transmiterea anumitor documente.

De asemenea, in momentul in care se logheaza in aplicatia de Internet Banking, clientii trebuie sa verifice daca in bara de adresa a browser-ului de Internet se gaseste adresa cunoscuta a serviciului si ca pagina de logare are elemente de securitate si incepe cu https://.

In plus, in cazul in care clientii primesc e-mail-uri ce sunt atacuri de tip phishing, ei trebuie sa contacteze banca la care au conturi deschise si sa semnaleze tentativele de frauda.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri