4 / 5

Gama de produse poate raspunde nevoilor romanilor

Ca in cazul oricarei alte piete, si in cea a asigurarilor oferta de produse este conceputa si prezentata in functie de cererea clientilor.

"La nivel local, national oferta este variata in functie de cererea pietei si de posibilitatea reala de achizitionare. Cu ajutorul brokerilor se poate oferta si la nivel international, unde, bineinteles, oferta este mult mai variata", a mai spus Ionescu.

In ceea ce priveste London Brokers, portofoliul este preponderent corporate si reprezinta aproximativ 90% din cifra de afaceri. "Intermediem toate tipurile de asigurari atat pe piata locala, cat si pe piata internationala, iar pentru cerinte de asigurari speciale am oferit clientilor nostri alternative de asigurare de tip "tailor made", explica Ionescu.

Si directorul general adjunct al Credit Europe Asigurari considera ca piata poate face fata solicitarilor, ceea ce nu inseamna ca piata interna poate oferi intreaga gama de produse disponibila pe pietele mature, ci ca solicitarile clientilor nu au atins inca apogeul, din punct de vedere al tipologiei.

"Asiguratorii nu trebuie, insa, sa astepte sosirea respectivului moment, ci sa dezvolte, in continuare, produse tot mai complexe”, a completat Radu Manoliu (foto), pentru Wall-Street.

Aproape toti asiguratorii fac parte din holdinguri internationalecare reprezinta incredere si siguranta. “Produse ai de unde sa alegi, raman acele reglaje de finete care ar optimiza procesele de functionare ale industriei asigurarilor si care desigur se pot face in timp cu ajutorul CSA, insa nu stiu daca acum este momentul potrivit, date fiind efectele negative ale crizei”, a mai comentat Viorel Vasile.

El adauga ca, in euro, anul trecut, piata asigurarilor a scazut in total cu 15%, “iar reglajele se fac pe o piata in crestere”.




Inapoi la articol

Setari Cookie-uri