2 / 8

Cristina Iordan, Sun Plaza

Cristina Iordan (foto), sefa departamentului de marketing si comunicare in cadrul centrului comercial Sun Plaza din sudul Bucurestiului, are o experienta de 15 ani in cadrul unor companii multinationale precum: ABB, TNT, Knorr – Unilever, Mars Inc si ANB Amro – RBS. Desi spune ca fiecare job a avut particularitatile lui, avand in vedere industriile diferite de la energetica, FMCG, servicii si institutii financiare, ceea ce ii place la Sun Plaza este dinamica.

„Totul se misca intr-un ritm foarte rapid si ma refer atat la ceea ce trebuie sa faca un om de marketing, cat si la rapiditatea cu care poti vedea rezultatele muncii tale. Nu poti sa trisezi, daca ai facut o treaba buna se vede imediat, iar daca nu, din nefericire la fel de repede. Noi suntem doar «pereti», iar actul in sine de a da viata acestor pereti rezida, in mare parte, din eforturile de marketing si promovare”, explica ea.

Ziua sa de lucru include espresso, mailuri, curse prin mall, meeting-uri, iar espresso si multe telefoane. „Ce-mi place? – TOT! Cu precadere provocarile de care avem parte in fiecare z!”, spune Iordan.

Dintre evenimentele organizate la Sun Plaza fac parte cele de lansare, respectiv seria de concerte live pe esplanada Sun Plaza, care au adunat in total aproximativ 20.000 de persoane, precum si activitatile organizate in timpul Campionatului Mondial de fotbal din 2010, recordul Guinness World al beculetelelor care au impodobit Sun Plaza de Craciun si Licitatia Aniversara de 1 an, din 25 februarie.

Campania ideala pentru un mall, crede Iordan, trebuie sa aiba o abordare specifica, plecand de la mixul de chiriasi si publicul caruia se adreseaza. „Pot exista situatii in care campania se adreseaza publicului larg sau niselor de consumator, dimensiunea si eforturile de markering fiind calibrate in functie de specificul campaniei respective si durata ei”, subliniaza reprezentantul Sun Plaza.

Cea mai mare greseala pe care o poate face un marketer de mall este sa uite care este publicul tinta. „ Nu cred ca este ceva specific, aceasta este greseala pe care o pot face multi oameni de marketing, uita pur si simplu cine este clientul. Si ar mai fi ceva, sa stea inchis in birou, sa piarda pulsul”, mai spune Cristina Iordan.



Inapoi la articol

Setari Cookie-uri