3 / 8

Aura Dinu, AFI Palace Cotroceni

Aura Dinu, coordonatoarea departamentului de marketing al mall-ului AFI Palace Cotroceni, are o experienta peste 12 ani in marketing si leasing. Ambele domenii, spune ea, au fost centrul activitatii pentru industrii diferite: importul si vanzarea masinilor Daihatsu si Home&Design Mall, unde s-a ocupat de inchirierea, promovarea si ulterior conducerea mall-ului de mobilier si decoratiuni.

In ultimii patru ani, Aura Dinu a fost responsabila de leasing si marketing pentru AFI Palace Cotroceni. “Acest job reprezinta o efervescenta zilnica si un contact cu realitatea prin oamenii care ne viziteaza si din a caror prezenta invatam permanent”, afirma ea.

Din “deliciile” unei zile de lucru, Aura Dinu da exemplu ritmul contra cronometru permanent, discutiile cu furnizorii si cu chiriasii pentru imbunatatirea rezultatelor si a ofertelor mall-ului, turul centrului comercial in diverse momente ale zilei pentru a se asigura ca totul este in ordine, dar si corelarea si antrenarea tuturor departamentelor mall-ului pentru solutionarea diverselor situatii aparute.

O campanie reusita, considera specialistul AFI Palace Cotroceni, presupune depasirea nivelului anterior de trafic, vanzari si reach. “Prin toate actiunile derulate am urmarit sa ne autodepasim stadiul actual si sa incurajam crearea de noi obiceiuri de consum. Punem intotdeauna accent pe derularea de campanii care sa creasca nivelul actual de relationare dintre consumatori si mall”, explica Dinu.

Una dintre cele mai mari greseli pe care un om de marketing din mall o poate face este aceea de a ignora obiceiurile de consum specific oamenilor care ii calca pragul, afirma ea. “Cel mai important aspect al marketingului de mall este acela de a fi permanent alaturi de consumatori, de a-i studia si a le intelege obiceiurile, traditiile, lucrurile repetate care ii aduc multumire si placere in momentul cumparaturilor”, arata Aura Dinu.

Anul trecut, AFI Palace Cotroceni a fost considerat cel mai performant mall in functie de vanzarile retailerilor, depasind Baneasa Shopping City, Unirea Shopping Center si Bucuresti Mall, potrivit unui studiu al consultantului imobiliar Colliers.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri