4 / 8

Doriana Comaniciu, Polus Center Cluj

Doriana Comaniciu (foto), marketing director al centrului comercial Polus Center Cluj, are o experienta de noua ani in vanzari, resurse umane si publicitate. De patru, este responsabila cu marketingul mall-ului si spune ca activitatea aceasta este diferita din punctul de vedere al complexitatii, al instrumentelor de lucru si al obiectivelor.

“Un centru comercial este un produs, pana la urma, dar unul cu o adresabilitate extrem de vasta in ceea ce priveste segmentele de clienti. Ca atare, necesita elaborarea si implementarea de strategie pe paliere multiple, care sa tina cont atat de viziunea de ansamblu, de dorintele si cerintele clientului «general», cat si de elementele particulare, de detaliu, pentru nise clienti cat mai complex definiti, cu preferinte specifice”, explica ea.

Zilele sale se lucru sunt mereu altfel si acesta este lucrul pe care il iubeste cel mai mult la acest serviciu. “ Este un job in care nu ai cum sa te plafonezi, deoarece te obliga sa traiesti un continuu proces de invatare si de inovare, datorita dinamicii pietei si a segmentelor de clienti. Te schimba ca om, pentru ca te obliga, in decursul unei singure zile, sa treci de la starea mentala rece si calculata, necesara atunci cand lucrezi la elaborare de stategie, spre exemplu - la una intens emotionala si calda, atunci cand desfasori un eveniment, o activitate in care interactionezi cu publicul”, afirma Doriana Comaniciu.

Pentru ea, o campanie reusita depinde de mai multi factori, de la numarul celor care retin un concept sau un simplu detaliu de campanie, pana la modul in care se modifica efectiv o opinie, o atitudine sau un comportament. Toate acestea definesc rolul primar al departamentului de marketing intr-un centru comercial: acela de a stimula traficul, si, mai mult decat atat, vanzarile.

“Una dintre greselile intalnite cel mai des este elaborarea de strategie fara a efectua in prealabil cercetare de piata. Aici ma refer atat la cercetare de piata primara (ancheta sociologica), cat si secundara (de la date furnizate de Institutul National de Statistica si institutiile abilitate - la informatii funizate de chiriasi si de clienti)”, precizeaza Comaniciu.


Inapoi la articol

Setari Cookie-uri