2 / 4

15 tineri pentru 6 idei de afaceri

Dintr-un total de 12 idei de business, cei doi parteneri, Bogdan Georgescu si Tudor Chindea, au ales sase pentru a le testa. A urmat apoi procesul de recrutare al echipei, in cadrul caruia au fost alesi 15 tineri, studenti si masteranzi, urmand sa fie recrutati si cativa coordonatori de proiecte. Dintre cei 15 tineri, 12 studiaza in Romania, iar ceilalti trei in Olanda si Marea Britanie. Procesul de recrutare nu a fost unul clasic, ci s-a bazat in special pe aplicatiile venite prin intermediul paginii de Facebook.

“CV-urile clasice sunt depasite. Toate arata la fel si nu spun nimic cu adevarat despre cel care aplica”, explica Bogdan Georgescu. In total, au aplicat 55 de tineri, dintre care aproximativ 30 au fost chemati la interviuri. In final, au ramas 15, cu varste cuprinse intre 19 si 24 de ani.

Pe durata verii, ei vor testa cele sase idei de afaceri, urmand ca in luna octombrie sa fie facut bilantul. Cele sase idei se refera la telecomunicatii, resurse umane, un magazin online, la care se adauga trei idei in domeniul educatiei: doua sociale si unul “nesocial”.

Fiecare proiect va avea un coordonator, Bogdan Georgescu fiind in prezent in proces de recrutare. “Cel mai probabil va fi o persoana cu varsta apropiata de 30 de ani, cu experienta in management. In functie de ideile care vor ramane, vom alege si profilul project managerului”, afirma el.

Initial, ideile de afaceri vor necesita investitii de “sute de mii de euro”, insa Georgescu estimeaza ca pe viitor, odata cu dezvoltarea acestora, investitiile se vor ridica la “cateva milioane de euro”, nefiind exclusa nici atragerea unor fonduri de investitii.

“In martie anul viitor vom avea o lansare a produsului final catre clienti si peste un an sper sa ne dezvoltam atat de mult incat sa avem nevoie de investitii externe. Cateva fonduri de investitii cu activitate regionala si-au manifestat deja interesul pentru ideile nascute”, declara Georgescu.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri