4 / 14

Catalina Marmureanu: in doi ani a fost implicata in tranzactii de 7.500 mp de retail

Catalina Marmureanu este la 25 de ani associate in cadrul departamentului de retail al Colliers.

Ea face parte din departamentul de retail din 2010, fiind implicata in gestionarea portofoliilor de spatii stradale ale unor clienti precum Volksbank, Vodafone, OTP, Mic.ro, McDonald’s sau Allianz Tiriac. Dupa ce primii pasi in brokeraj i-a facut cu o viteza de 1 tranzactie la trei zile, anul acesta Catalina a fost implicata in tranzactia de vanzare a unui spatiu stradal, fiind unul dintre cei mai promitatori brokeri de retail din piata.

In mai putin de doi ani de activitate, Catalina Marmureanu a fost implicata in negocierea si semnarea unui cuantum total al tranzactiilor de peste 600.000 euro, pentru spatii stradale cu o suprafata cumulata de aproape 7.500 m.p.

De ce imobiliare?

"M-am alaturat echipei Colliers direct de pe bancile facultatii – in aceeasi perioada in care piata imobiliara a schimbat brusc macazul de la un domeniu foarte activ, la unul afectat de criza. M-am format in anii grei ai pietei, insa tocmai aceasta situatie a reprezentat pentru mine o oportunitate sa cresc echilibrat - am lucrat ca asistenta pentru departamentele de investitii si evaluari inainte de a intra efectiv “in piata”. Pe de alta parte, trecerea in departamentul de High Street am facut-o intr-o perioada extrem de aglomerata pentru companie, astfel incat in primele 6 luni de brokeraj am incheiat aproape 60 de contracte de inchiriere. In tot acest timp, am inteles ca succesul in business depinde foarte mult de relatiile pe care le construiesti si aici am investit cel mai mult – astfel incat astazi pot spune ca sunt consultant 24/7, in conditiile in care multi dintre clienti mi-au devenit prieteni", povesteste Catalina Marmureanu.

Ce zic managerii


"Catalina este o persoana foarte ambitioasa, cu o puternica orientare catre rezultate si care da dovada de foarte multa empatie in discutiile de negociere, astfel incat reuseste in acelasi timp sa construiasca si sa mentina relatii solide cu partenerii de afaceri", spune Alexandru Preda, associate director – high street, in cadrul departamentului de retail al Colliers.



Inapoi la articol

Setari Cookie-uri