9 / 10

Gabriel Cretu: Guvernantii trrebuie sa inteleaga nevoia de "upgrade" a populatiei

"Cred ca este important ca aceasta cota sa fie egalizata si sa fie fara plafoane pentru ca observam deja atunci cand vorbim de clienti peste 100.000 de euro, 19% inseamna mult mai mult. Din perspectiva finantarii se schimba datele problemei, deoarece se sare si din acoperirea Prima Casa, atunci cand vobim de apartamente de 3 camere", spune Gabriel Cretu (foto), managing partner si fondator Adwisers.


El apreciaza ca guvernantii trrebuie sa inteleaga nevoia de upgrade a populatiei de la doua la trei camere. "Insa, faptul ca 80% din clientii mass market cumpara prin Prima Casa spune foarte multe despre procesul de economisire in Romania, dar si despre faptul ca tinerii vor sa fie mult mai flexibili si nu vor sa isi asume riscuri foarte mari".


"Daca lipsa de asumare este un factor important, la primul moment de inflexiune este posibil sa vedem efecte in cascada. Este bine ca s-a lamurit cu programul Prima Casa, era firesc sa contine", a mai spus Gabriel Cretu.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri