3 / 6

Veranda Mall

Reprezentanții Veranda Mall au declarat că măsurile de redeschidere se bazează pe patru piloni principali, cărora li se vor adăuga orice alte măsuri specifice vor fi impuse de autorități.


Astfel, în ceea ce privește controlul accesului și fluxurilor de oameni, în Veranda Mall vor fi agenți de pază la fiecare intrare și proceduri de verificare a temperaturii cu termometre fără contact la intrarea în mall. De asemenea, va avea loc delimitarea accesului și marcarea distanței minime de respectat prin autocolante la fiecare intrare și monitorizarea gradului de aglomerare a mallului.


Legat de modificări ale spațiului, reprezentanții Veranda Mall vor apela la "eliminarea culturii materiale care face posibile comportamentele cu cel mai mare risc". Aceasta se traduce în primul rând prin eliminarea obiectelor care permit socializarea, de la desființarea băncilor și a spațiilor de fumat până la eliminarea meselor din food court (care se menține).


Vor fi instalate și dozatoare cu dezinfectant în puncte critice din mall, înlocuirea uscătoarelor de mâini cu dispensere de prosoape din hârtie de unică folosință.


Pe segmentul de operațiuni, va fi obligatorie purtarea de măști pentru toți clienții și angajații pe toată durata vizitei în centrului comercial, verificarea temperaturii tuturor angajaților la începutul programului și dezinfectarea și igienizarea periodică a tuturor spațiilor comune.


În ceea ce privește comunicarea, vom educa și informa clienții despre toate măsurile de igienă și siguranță ce trebuie respectate, prin diverse canale de comunicare, precum anunțuri postate la intrările în mall, anunțuri postate de-a lungul galeriilor de cumpărături, afișe postate în toalete, informații afișate pe ecrane digitale, mesaje prin sistemul audio al mall-ului pentru a le aminti clienților/angajaților normele de igienă care trebuie respectate.


Reprezentanții Veranda Mall


Ei adaugă faptul că va fi implementată și semnalistică specifică pentru a se asigura că vor influența cât mai mult posibil comportamentul vizitatorilor și să sporească gradul de conformare.


"Ne vom ocupa de furnizarea de instrucțiuni privind regula de distanțare socială și obligativitatea purtării măștii de protecție prin autocolante în mall, autocolante pe uși și podele, stative cu afișe, mesaje prin sistemul audio al centrului comercial pentru a le aminti clienților să păstreze distanța socială", au mai spus reprezentanții Veranda Mall.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri