4 / 6

ParkLake & River Plaza


Siguranța și sănătatea vizitatorilor, a chiriașilor, a furnizorilor și a angajaților au fost și vor continuz să fie prioritare în toate centrele noastre comerciale. De aceea, am pregătit un plan pentru menținerea activității în centrele comerciale unde funcționează magazine esențiale pe durata stării de urgență și pentru reluarea graduală a activității în condiții normale. Suntem pregătiți să ne sprijinim chiriașii în procesul de redeschidere a magazinelor, dar și pentru a le oferi vizitatorilor un mediu pe deplin sigur.


Reprezentanții ParkLake


În contextul în care se vor redeschide mai multe magazine, dezvoltatorul ParkLake și River Plaza, Sonae Sierra, arată că a implementat măsuri suplimentare, precum utilizarea obligatorie a echipamentelor individuale de protecție de către toți cei aflați în centrul commercial, limitarea numărului de persoane din centru și a mașinilor în parcare, organizarea cozilor de așteptare și proiectarea fluxurilor de circulație interioară.


"Folosim sistemul intern de monitorizare a numărului de vizitatori, precum și măsuri de securitate suplimentare pentru a controla intrările și ieșirile din centrul comercial. De asemenea, se monitorizează permanent traficul de vizitatori de la toate intrările pentru a fi informați cu privire la numărul de persoane din interiorul clădirii în timp real".


Pentru toate acțiunile de mai sus sunt prevăzute măsuri precum:


• Instalarea dozatoarelor cu gel dezinfectant și a elementelor individuale de protecție, cum ar fi mănuși și măști (când este nevoie) în diferite zone comune ale fiecărui centru comercial, cum sunt intrările, toaletele și camerele pentru bebeluși;


• Implementarea unui nou sistem de semnalistică pentru a informa vizitatorii cu privire la măsurile de protecție și conduită;


• Proiectarea unui nou flux de circulație pentru vizitatori, ca să se poată deplasa în sigurață în centre, menținând distanța recomandată de autorități;


• Anunțuri frecvente despre măsurile de protecție prin sistemul intern de sunet al centrului, pentru a ne asigura că informațiile au fost înțelese și respectate;


• Suplimentarea echipamentelor de curățenie și întreținere pentru a asigura curățarea, dezinfectarea și ventilația corespunzătoare a tuturor zonelor;


• Suplimentarea protocoalelor de curățare a sistemelor de ventilație și a echipamentelor de climatizare din centrul comercial;


• Echiparea tuturor furnizorilor cu materialele necesare de protecție individuală (mănuși și mască);


• Pregătirea constantă a personalului de securitate și de la biroul de informații ale fiecărui centru pentru a garanta siguranța tuturor vizitatorilor și pentru a oferi îndrumare celor care au nevoie;


• Reconfigurarea food court-ului pentru a respecta măsurile de distanțare socială în momentul în care acest spațiu va fi redeschis;


• Funcționarea sistemelor de ventilație este adaptată conform recomandărilor asociațiilor europene.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri