1 / 6

Planificare și analiză

Un studiu recent, realizat de Gensler Research Institute, arată că doar 1 angajat din 8 și-ar dori să continue să lucreze exclusiv remote. 74% spun că își doresc să revină la birou pentru socializare, în timp ce 55% declară că lucrul în echipă și colaborarea sunt dificile în condiții de muncă de acasă.


Birourile fizice continuă să joace un rol vital, în special pentru creație colaborativă, inovație și socializare. Mai primitoare și mai aerisite, vor oferi mai multă intimitate și wellbeing acelor angajați care revin la birou. Biroul va deveni un spațiu exclusivist, acea zonă unde se creează relațiile și se “întâmplă lucrurile”, nu doar se procesează și se transmite informație.


Horațiu Didea (foto), managing partner Workspace Studio


Planificarea revenirii angajaților la birou începe cu o analiză a modului de lucru și interacțiunilor dintre angajați. Pentru a asigura o prioritizare corectă și o evaluare bazată pe productivitate și wellbeing, este recomandat ca organizațiile să desfășoare sondaje anonime în rândul angajaților. Analizând feedback-ul și specificul muncii și interacțiunii, se stabilesc categoriile de angajați și ordinea în care să revină la birou.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri