1 / 5

Globalworth

Globalworth arată că numeroase măsuri au fost luate încă de la declanșarea crizei, în proiectele sale de birouri, precum Globalworth tower sau Globalworth Campus, dar având în vedere că îngrijorarea globală crește, iar starea de urgență se încheie, reprezentanții dezvoltatorului lucrează activ la limitarea tuturor riscurilor în noul context.


Printre cele mai importante acțiuni care au fost deja implementate în clădirile Globalworth sunt:

  • Eficiența sporită a sistemului HVAC și dispunerea la intrările clădirilor a instrucțiunilor de igienă pentru limitarea răspândirii Covid-19 (măști sau acoperirea feței în interiorul clădirii și dezinfectarea mâinilor);
  • Furnizori cheie ai clădirilor: personalul de intreținere tehnică, securitate și curățenie este obligat să respecte instrucțiunile de igienă a mâinilor, să respecte cerințele de Sănătate, Siguranță, Securitate și Mediu (HSSE) cu echipament personal de protecție (măști, mănuși). Aceleași cerințe sunt aplicate și furnizorilor locatarilor care efectuează astfel de servicii în timp ce tranzitează zonele comune;
  • Sporirea protocolului de igienizare prin dezinfectarea zonelor sensibile ale spațiilor comune (lobby ascensoare, căi de acces, scări, toalete), în timp ce o zonă specială va fi desemnată pentru comercianți și curieri, iar zona va fi igienizată cu frecvență crescută;
  • Protocolul pentru vizitatorii clădirii: vizitatorii se vor înregistra la recepție, iar accesul acestora la turnichete este supus respectării prevederilor legale referitoare la purtarea măștilor;

"Ne-am luat angajamentul să respectăm toate măsurile obligatorii pentru a asigura că activitatea se desfășoară în deplină siguranță pentru chiriașîi și angajații noștri. Măsurile îi privesc pe toți cei 100.000 de oameni care lucrează, tranzitează sau vizitează (în) toate cele 14 clădiri ale noastre în fiecare zi. Vom continuă să monitorizăm acest subiect complex și vom adapta în permanență măsurile pentru a menține spațiile noastre în siguranță".


Valentin Neagu, chief asset management, Officer Globalworth


În ceea ce privește protocolul pentru distanțarea socială la recepție și acces în clădire au fost delimitate rute distincte pentru zonele de intrare și ieșire, dar și căile principale de circulație: coridoare, scări, intrări. De asemenea, au fost marcate anumite zone pentru a menține distanța de siguranță în zona lobby ascensoare, care vor fi utilizate de maxim patru persoane pentru a evita aglomerația.


Cât despre zonele comune, acestea vor fi marcate pentru delimitarea distanței sociale acceptabile în zonele care s-ar putea aglomera și vor fi comunicate către toate părțile implicate noile reguli / protocoale, aplicabile în zonele comune.


Înainte de data incetării stării de urgență a fost realizată o sesiune de dezinfectare cu nebulizator pentru toate zonele comune din clădire. Zonele comune sensibile vor fi însă dezinfectate frecvent, iar panoul de comandă a ascensoarelor va fi tratat cu substanțe antivirale (pe baza soluțiilor disponibile existente). Au fost, de asemenea, instalate dispensere pentru igienizarea mâinilor în întreaga clădire (intrări clădire, holuri, recepție și toate etajele), covorașe dezinfectante la intrarea clădirilor și ecrane de protecție instalate la recepția clădirilor.


Globalworth dispune de un portofoliu de 14 cladiri de spatii de birouri in Capitala in diferite proiecte individuale, cele mai importante fiind: Globalworth Campus, Globalworth Tower, Green Court sau Renault Bucharest Connected.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri