2 / 5

Skanska

Deși apariția covid-19 a creat o situație fără precedent, iar în industria de profil unele măsuri s-au impus încă de la început, Skanska spune că a urmărit în permanență evoluția acestei situații și ne-am adaptat răspunsul la provocările actuale.


Odată cu relaxarea măsurilor de distanțare socială și revenirea la birou, unele lucruri au trebuit regândite și am pregătit o serie de măsuri pentru a le asigura angajaților chiriașilor noștri din Equilibrium cele mai bune condiții în timp ce punem pe primul loc siguranța lor.


Reprezentanții Skanska


Principalele măsuri care au fost implementate de Skanska după data de 15 sunt:

  • Pe lângă dispensere cu dezinfectanți, montați la intrările în clădire, înainte de turnicheți și în toate băile, a fost amplasat și un covor dezinfectant la intrarea principala în clădire.
  • Folosirea unei camere cu termoviziune, fixă, pentru controlul temperaturii corporale.
  • Activarea funcției de recepție virtuală, care există deja în aplicația clădirii. Astfel, vizitatorii vor putea primi, din partea angajaților din clădire, un cod QR, prin sms, pe care îl vor putea folosi pentru accesul cu telefonul prin zona de securitate a clădirii.
  • Accesul se va putea face și cu înregistrare la recepție, printr-o tabletă, astfel încât să fie eliminat contactul uman.
  • Tot pentru o protecție sporită în zona de înregistrare, a fost montat un suport panou plexiglass la biroul de la recepție;
  • Vor fi aplicate folii nanoseptic pe panourile de comandă de la lifturi, mânerele ușilor de acces din toate spațiile comune (băi, parcări etc). Foliile sterilizează suprafața pe care o acoperă.
  • În lifturi accesul va fi permis pentru maximum 4 persoane. În acest sens, există semnalistică pe podea (sub formă de cercuri colorate) în interiorul lifturilor pentru delimitarea celor 4 persoane permise.
  • Coletele vor fi aduse/preluate în afara clădirii, într-o zonă dedicată de depozitare, pentru curieri, denumită Easy box.
  • În ceea ce privește zonele de servicii (restaurant, coffee to go), ele vor respectă reglementările legale și vor face livrări la domiciliu sau la birou prin comenzile online.
  • Zona de relaxare va avea un rol important în păstrarea distanței recomandate de autorități. Spațiile verzi generoase cu mobilierul urban integrat vor putea fi folosite din nou.

Suntem într-o strânsă legătură cu chiriașii noștri, avem în derulare și un sondaj pentru a înțelege modul în care sunt pregătiți să reia activitatea în spațiile închiriate. Majoritatea încă își definitivează strategiile pentru revenire, însă activitatea va începe gradual, alternând săptămânal telemunca și prezența la birou. Observăm nevoia lor de socializare și cooperare între echipe la birou. Adaptarea la nouă normalitate este de durată iar determinarea unui program stabil va fi un proces pe termen lung.


Reprezentanții Skanska


Skanska este unul dintre cei mai importanți și activi dezvoltatori de spații de birouri din Capitală, printre proiectele sale de profil din ultimii ani numărându-se: Green Court sau Campus6. În prezent, Skanska dezvoltă proiectul Equilibrium, care include două clădiri de birouri, cu o suprafață închiriabilă totală de 40.300 mp.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri